Utolsó kommentek

  • koimbra: Boldog Karácsonyt! (2011.12.27. 14:39) Boldog Karácsonyt minden olvasónknak!
  • koimbra: A 3D miatt megéri, egyébként a színészek rémgyengék. (2011.09.13. 13:12) Trükkös halál
  • Gevin: @mrscottpilgrim: egyébként én nem vagyok oda a stand-up részért, nekem pont a másik működik sokkal... (2011.09.08. 23:25) Louis Székely, mondom CK..
  • dzsoni szánsájn: @koimbra: nyugi, nyugi, el kell indulnunk, ne türelmetlenkedj : D (2011.09.02. 22:51) #1

#1

2011.09.01. 00:18 dzsoni szánsájn

Tudjuk, tudjuk... egy újabb filmes tucatblog, ami maj' megpróbálja megmondani a frankót... De nem! Vagy mégis, de inkább mégsem. Azoknak, akik a kőkorszakban is a blogszféra sövényein túráztak már egy szimpla reboot, hiszen akad köztetek olyan remélhetőleg, aki emlékszik a szépreményű HalfPécsSquad-ra. A maradéknak mit fog ez jelenteni? Ha itt maradtok velünk, mindenre választ kaptok! Megpróbálunk kultúrszomjatokon oltani minden lehetséges terület kihasználásával. Érdemi, jó szellemű eszmecserékre alkalmas közösség kialakítására törekszünk, és ha minden jól megy a Bolygó Kapitányát is megidézhetjük. Egy a lényeg; hamarosan jövünk!



 

4 komment

Címkék: gépház

A bejegyzés trackback címe:

https://halfps.blog.hu/api/trackback/id/tr513194425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dominik Blasir 2011.09.01. 22:15:40

Látom senki nem mer hozzászólni, de én bátor vagyok.
Sok szerencsét és kitartást az újrakezdéshez!

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2011.09.01. 23:05:06

vasfegyelem van, ezért a csend (köszi : D)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.09.02. 12:00:50

Én meg nem értem. Ha már úgyis áthozzátok a régi írásokat a HPS-ről, akkor minek kellett újrakezdeni?:) Inkább azt kellene folytatni.:)

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2011.09.02. 22:51:58

@koimbra: nyugi, nyugi, el kell indulnunk, ne türelmetlenkedj : D
süti beállítások módosítása